Overzicht klacht

klacht nummer: 19185
datum invoer: 18-09-2019
aanmelder: Jan Kruisselbrink
lokatie aanmelder: Hedel
 
klant: Bmh. Concordia Meppel
lokatie klacht: Meppel
project omschrijving: Nvt
klacht / afspraak: Op verzoek van Concordia hier woensdag 11 sept. gesprek gehad met Chris van der Velden en Roy Bouwer. Men heeft te kennen gegeven zich zorgen te maken over het niet kunnen leveren en manco's. In de periode mei - juni '19 hebben we diverse malen geen E FLEX uit kunnen leveren. Toezeggingen werden weer gecancelled of middels melding "we weten niet precies wanneer we kunnen leveren" gecommuniceerd. Concordia kwam hierdoor in een vervelende positie naar hun afnemers en hierdoor omzet misgelopen. Voor een standaard voorraadproduct vind men dit een kwalijke situatie. Recent betrof het een order DB tras omnicem; deze is uiteindelijk gecancelled. Hierbij wel de opmerking dat dit ongemak prima is gecommuniceerd door de binnendienst.
categorie: 3
datum in: 18-09-2019
plandatum afsluiting: 18-10-2019
product: E FLEX omnicem
chargenummer: Nvt
ondersteunend materiaal: nee
materiaal omschrijving: -
Beoordelaar deze klacht: Angelique Struyk
 
Naar Weelde: nee
Verzenddatum:
 
  Weelde
Beoordelaar:
Materialen aanwezig:
Materialen toelichting:
Weelde uit:
Referentie:
Foutcategorie:
 
Beoordelaar: Angelique Struyk
Technisch geaccepteerd:
Commercieel geaccepteerd:
Claims:
Gemaakte kosten: €
Besluit:
Creditnota:
Retourbon:

Terugkoppeling aan klant:

Terugkoppeling op
Reactie klant:
Referentie:
Afsluitdatum